نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد  از حرم ۵ دقيقه با ماشين و ۲۰ دقيقه پياده  مي باشد. این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس است و در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا که امکاناتی چون مراکز تجاری و اداری، چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر، سالن آمفی تئاتر و همایش، کلوپ ورزشی، سونا و استخر در سه طبقه و کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور مشهد را به عنوان سرویس های خود در نظر گرفته است.فاصله هتل سینور گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و شما با چند دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مشرف شوید.همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شد. این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

امکانات هتل سینور مشهد:

 در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل سینور رستوران های آن قرار دارند که چشم اندازی بسیار فوق العاده از حرم مطهر به شما نمایش می دهند. اتاق های خود را می توانید با توجه به سلیقه خودتان رو به حرم و یا مشرف به شهر انتخاب کنید. همچنین کارکنان این هتل می توانند به عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت کنند.

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته برای زائران تور مشهد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات هتل سینور مشهد برای مسافران تور مشهد هستند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد این هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

 


هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

حرم امام رضا (ع) مشهد

حرم علی بن موسی الرضا، که با نام مرسوم حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود، دربرگیرنده آرامگاه هشتمین امام شیعیان در شهر مشهد، ایران است. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ خورشیدی ۷۰ هکتار مساحت داشته و دارای ۲۶ رواق (بنای سرپوشیده) و ۹ صحن (فضای باز) و ۶ مدخل ورودی به نام بست است.بنای حرم قدیمی‌ترین و اولین بنای مجموعه آستان قدس رضوی است که مزار علی بن موسی الرضا در زیر آن قرار دارد.که هر ساله مسافران تور مشهد زیادی برای زیارت به این حرم  میروند.

علی بن موسی الرضا در ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ قمری در مدینه متولد شد و در سن ۵۵ سالگی به دست مامون عباسی کشته شد. در ادب فارسی روضه به معنی باغ و گلستان و گلزار است و محل مضجع و در برگیرنده پیکر علی بن موسی‌الرضا را روضه منوره می‌خوانند. این مکان شامل فضایی مربع شکل که مساحت آن ۱۸۹٫۰۳ متر مربع بوده که از این فضا ۱۷٫۱۵ متر مربع آن مساحت ضریح می‌باشد. روضه منوره از طریق چهار صفه بزرگ در چهار جانب به داخل و خارج حرم مرتبط می‌شود.

 


آرامگاه فردوسی مشهد 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

 

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركینگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، آتلیه عكاسی، صندوق امانات، لابی، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امیر مشهد

هتل 3 ستاره امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی واقع شده است . این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 خود می باشد.

-امیر-مشهد1.jpg

امکانات هتل امیر مشهد :

از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-امیر-مشهد2.jpg


هتل سیمرغ مشهد 

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد.

-سیمرغ-مشهد1.jpg

امکانات هتل سیمرغ مشهد :

ساختمان هتل سیمرغ مشهد  دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. این هتل دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران تور مشهد نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سیمرغ-مشهد2.jpg

-سیمرغ-مشهد3.jpg

 


هتل دیپلمات مشهد

هتل سه ستاره دیپلمات مشهد که در نزدیکی میدان راه آهن قرار دارد یکی از هتل های نو ساز مشهد مقدس می باشد این هتل که در سال ۹۱ افتتاح شده است آماده پذیرایی از شما که قصد سفر و رزرو هتل در مشهد دارید می باشد این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-دیپلمات-مشهد-2.jpg

هتل دیپلمات مشهد که ساختمانی ده طبقه می باشد و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت می باشد ,اتاق های یک خوابه,دو خوابه و اتاق های خانوادگی بسیار مرتب و شیک دارد که امکانات رفاهی خوب و مناسب ماننده مبلمانی شیک و چشم اندازی فوق العاده از حرم مطهر دارد که بسیار خاطره انگیز می باشد.

-دیپلمات4.jpg

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

رستوران هتل دیپلمات مشهد واقع در طبقه همکف که فضای مناسب و ظرفیت ۱۰۰ نفره برای پذیرایی دارد ,طمع بی نظیر غذا های رستوران هتل دیپلمات هم مثال زدنی می باشد .در این هتل سه ستاره مشهد کافی شاپ هم وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را دارد و در لابی هتل قرار گرفته است و شما مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانید بعد از زیارت و برگشتن از حرم نگران تهیه غذا نباشید ,زیرا در هتل همه امکانات فراهم شده است.امکانات دیگر هتل که برای شما بازگو می کنیم,اینترنت در اتاق,اینترنت در لابی ( ۵۰ مگابایت اول رایگان )و هم چنین استخر ، جکوزی ، حمام ترکی،(رایگان می باشد)اتاق ماساژ هم در این هتل فعال می باشد که سرگرمی مناسبی برای شما می باشد ,سرویس گشت درون شهری و پارکینگ اختصاصی  هم برای رفاه مهمانان هتل در نظر گرفته اند.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-دیپلمات3.jpg

-دیپلمات5.jpg

-دیپلمات2.jpg

-دیپلمات7.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رضویه مشهد :

_رضویه_مشهد_1.jpg

_رضویه_مشهد_2.jpg

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در مساحتی حدود 900 متر مربع احداث شده است. این هتل 14 طبقه از 90 اتاق و سوییت تشکیل شده است. اتاق های این هتل اشراف کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) دارند به طوری که میهمانان تور مشهد می توانند از داخل اتاقها به امام علي بن موسي الرضا (ع) عرض ارادت نمایند. همچنین هتل به بازار رضا نزدیک می باشد.

_رضویه_مشهد_3.jpg

_رضویه_مشهد_4.jpg

 

امکانات هتل رضویه مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،   فروشگاه، خشکشویی، کافی نت، آسانسور، پارکینگ، خدمات گردشگری،اینترنت در لابی، لاندری، خودپرداز، آرایشگاه، روم سرویس، اعلام حریق، کافی شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...


هتل المپیا مشهد :

هتل 3 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است.این هتل در زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

_المپیا.jpg

_المپیا_1.jpg

امکانات هتل المپیا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس،سونا، صرافی، ماهواره، یخچال، پارکینگ، تلفن،آسانسور، اینترنت، سالن بدنسازی،  ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی،سرویس حرم،  سالن امانات، مرکز خرید و...

_المپیا_3.jpg

_المپیا_4.jpg

_المپیا_5.jpg

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجموعه تفریحی کوهسنگی

_مشهد3.jpg

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه فردوسی کسب کرده است.

_مشهد5.jpg

کوهسنگییکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهد از فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

_مشهد1.jpg

_مشهد2.jpg

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهرمشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سهند مشهد :

هتل 3 ستاره سهند مشهد در سال 91 در فاصله پانصد متری حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و در نزدیکی بازار بزرگ امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.این هتل خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد خود می سازد.

هتل سهند 1

امکانات هتل سهند مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

هتل سهند 2

هتل سهند 5


هتل 5 ستاره هما 1 مشهد :

هتل 5 ستاره هما 1 مشهد در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در میدام احمدآباد مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع 173 اتاق دارد. این هتل شامل 7 تالار مجلل، کافی شاپ، سالن غذاخوری، باغ های سرسبز می باشد. هتل 15 دقیقه با ماشین از حرم مطهر فاصله دارد. همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد. ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

هتل هما1.4

امکانات هتل هما 1 مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات پزشکی، زمین تنیس، سالن کنفرانس، اعلام حریق، فضای سبز، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، چایخانه، صندوق امانات و...

هتل هما1.2

هتل هما1.3

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران احسان مشهد :

_احسان_5.jpg

_احسان_4.jpg

رستوران احسان مشهد  یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگرانتور مشهدرا به خود جلب کرده است .

_احسان_مشهد1.jpg

_احسان_مشهد3.jpg

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافرانتور مشهدمی توانندلحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 


رستوران ترکیش فود :

_ترکیش_فود.jpg

در این فست فود غذاهای ترکی مانند :سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند .مسافران تور مشهدمی توانند برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و از غذاهای آن لذت ببرند.

_ترکیش_فود2.jpg

_فود1.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد

_سنتر1.jpg

_سنتر2.jpg

مجتمع تجاری کیان سنتر یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهدمی باشد که با مساحت ۱۴۰٫۰۰۰ متر مربع و در چندین طبقه شامل فست فود،بورس آرایشی،پوشاک،سوغات مشهد و .... یکی از بزرگترین مراکز تجاری در شهر مشهد می‌باشد.مرکز خرید کیان سنتر مشهد که مورد توجه مجاورین و مسافران تور مشهدقرار می گیرد دربلوار جانباز-تقاطع فرامرز عباسی مشهد واقع شده است.هتل های نزدیک به این مجموعه تجاری رفاهی هتل پردیسان مشهد وهتل هما مشهد است.این مرکز خرید به دلیل ارائه خدمات عالی از بهترین بازارهای مشهد است.

_سنتر3.jpg

_سنتر4.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

پردیسان1

امکانات هتل پردیسان مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

پردیسان2

پردیسان4

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پیست های ورزشی مشهد

_های_ورزشی_مشهد_3.jpg

 

پیست های شهر مشهد شامل پیست دوچرخه‌سواری که یکی از مجهزترین پیست های دوچرخه سواری است  و در سال نود تاسیس شده است،پیست موتورسواری ،پیست اتومبیل‌رانی و پیست موتورکراس که همه ده کیلومتر ازجاده مشهد - شاندیز فاصله دارند؛ از سایر پیست های شهر مشهد می توان  پیست اسکیت کوهسنگی، پیست سوارکاری،پیست اسکیت بلوار شهید باهنر، پیست اسکی کوههای آب و برقمشهد را نام برد.

 

_های_ورزشی_مشهد_1.jpg

 

_های_ورزشی_مشهد_2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پیست های ورزشی مشهد,دیدنی های مشهد,تفریحات مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک آبی مشهد

_آبی_مشهد_3.jpg

مشهد مقدس با دارا بودن ۳ پارک آبی (همه از نوع سرپوشیده) بیشترین تعداد پارک آبی را در سطح کشور دارد. پارک های آبی مشهد عبارتند از "سرزمین موجهای آبی" "پارک ساحلی آفتاب" و "پارک آبی ایرانیان".پارک آبی مشهد که بیشتر به نام سرزمین موجهای آب شناخته می شود یکی از بزرگترین پارک های آبی در خاور میانه شناخته می شود. پارک آبی چه از لحاظ بزرگی و چه سرپوشیده بودن در خاورمیانه تک و بی نظیر می باشد. همچنین این پارک در میان کاملترین پارک های آبی می باشد. این مکان محیطی خوب و آرام را برای میهمانان تور مشهد به وجود آورده است. لازم به ذکر است که با توجه به امکانات تفریحی بالای پارک آبی, این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد برای مسافران تور مشهد محسوب می شود. از امکانات تفریحی این پارک می توان به سرسره موج, استخر شنا, سونا, جکوزی ,سرسره تاپسی(Topsy Turvy) اشاره کرد.

ساعت کاری از نه تا بیست و دو می باشد.

بانوان روزهای زوج امکان استفاده از پارک آبی را دارند و آقایان روزهای فرد و جمعه ها می توانند استفاده کنند.
نرخ بلیط برای هر فرد بزرگسال 25 هزار تومان و کودکان(باقد بین 100 تا 120 سانتی متر) 15هزار تومان می باشد.

 

_آبی_مشهد_5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی مشهد,تفریحات مشهد,اماکن تفریحی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد:

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد درخیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم مطهر رضوی و مراکز خرید احداث شده است. این هتل 10 طبقه در مجموع 105 اتاق دارد. رستوران این هتل ظرفیت 250 نفر را دارد و انواع غذاها را برای میهمانان تور مشهد سرو می کند. فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه می باشد.برای رزرو تور مشهد با آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

_فانوس_دریا1.jpg

امکانات هتل فانوس دریا مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، سونا، صرافی، لباسشویی، جکوزی، تاکسی سرویس، آسانسور، ایر کاندشن،خشکشویی، سالن بدنسازی، ماهواره، مرکز خرید، صندوق امانات، اینترنت و... 

_فانوس_دریا2.jpg

_فانوس_دریا3.png

مطالب مرتبط :

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فانوس دریا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره فردوس مشهد:

هتل 4 ستاره فردوس مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا (ع) احداث شده است. هتل فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم مطهر واقع شده است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت 16 نفر در نظر گرفته شده است.این هتل خدمات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.

_فردوس1.jpg

_فردوس3.jpg

امکانات هتل فردوس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، ماهواره، پارکینگ اختصاصی،  گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه داری،تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

_فردوس4.jpg

_فردوس5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

_شرق_6.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,بهترین پاساژهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

Javad2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواد (ع) مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهرمشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شاندیز مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سی برگ مشهد :

هتل 3 ستاره سی برگ مشهد در ابتدای بلوار امام رضا احداث شده است. این هتل 8 طبقه از 56 اتاق تشکیل شده است. این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل سی برگ 1

 

امکانات هتل سی برگ مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، نمازخانه، لابی، صندوق امانات، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و واحد، روم سرویس، لاندری، اتاق بار و چمدان، فتوکپی، سرویس رایگان حرم و...

هتل سی برگ 3

هتل سی برگ 4

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی برگ مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مدرسه پریزاد مشهد

_پریزاد_مشهد_2.jpg

مدرسه پریزاد ، از مدارس قدیم مشهدبودمدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دورهتیموریانمی باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی ازآثار ملی ایرانبه ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

_پریزاد_مشهد_1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,مکان های تاریخی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستورران شورورزی مشهد :

_شورورزی2.jpg

رستوران شورورزی دارای سابقه ای درخشان در رستوران داری است.این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد  و در بلوار سازمان آب نبش شهید صادقی 15 واقع شده است .و با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانتور مشهدمی توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .استقبال گرم از میهمانان و فضای دنج و لوکس آن دلنشین و غذاهای آن خوشمزه و با کیفیت هستند . یکی از ویژگی های قابل توجه رستوران شورورزی مشهد قیمت های مناسب غذاها بوده که البته با کیفیت ارائه شده آن ها متناسب است .

_شور_ورزی.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورران شورورزی مشهد,رستوران هاس مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران پروانه های آبی مشهد :

 

_پروانه_های_زیبا.jpg

 

در سفر به شهر مشهد انتخاب بهترین رستوران در این شهربسیار مهم می باشد.از جمله یکی از رستوران های مجلل مشهد رستوران پروانه های آبی در مشهد خواهد بود که در منطقه هاشمیه قرار دارد.این رستوران یکی از رستوران های مجلل مشهد می باشد . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود.گردشگران تور مشهد می توانند برای صزف غذا به این رستوران مراجعه کنند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . بیس غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .

 

_پروانه_های_زیبا1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پروانه های آبی مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,معروف ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی برای مسافران تور مشهد , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید آلتون مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهدمرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . یکی از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور مشهد میباشد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد,مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان تور مشهد در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد. که خرید به یادمادنی برای مسافران تور مشهد به جا میگذارد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار پروما مشهد,مراکز خرید مشهد,بهترین بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید برای مسافران تور مشهد :  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران تور مشهد  و گردشگران است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار خیام مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد